saya anak sinting

tadinya gw udah berniat tidur. tapi kemudian gw iseng2 buka profile fs beberapa temen gw. Dan samapailah gw pada profile seorang teman cwo gw yang kyanya lagi ngedeketin seorang cwe. Gw cuman baca comment2nya doang sih secara gw udah lama juga gk ktemuan ama temen gw itu

gw sih seneng banget klo temen gw itu akhirnya bisa jadian. tapi,tiba tiba aja gw merasa kosong. gw ngiriiiii

geje banget. bener. apalagi di saat orang2 sibuk mikirin ulum, kartul, siap2 ujian. gw mikirin gebetan gw. stupid me.

sempet ada beberapa saat dimana gw berpikir ‘ok tiara. he shouldn’t control your life. You should control his.’ but it’s hard. why? because there’s something called love. damn it.

I’m sick of love song. I’m sick of my own poems because all of my poems are about him.

Sinting kamu, tiara. (dengan nada bicara si ibu guru killer)

I can’t wait to go to college. So I can meet new people and forget him. Because I’m sick of him. Aaaarrggghhh

Gw kontradiksi banget. Gw bisa nulis smua ini tapi gw masih menanti sms sms dia.

Yeah, you’re right. I’m a stupid girl.

Advertisements

One thought on “saya anak sinting

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s